Obchodní podmínky obsahují popis nabízených služeb a specifikaci smluvního vztahu mezi organizátorem seznamovacích akcí a jiných událostí pořádaných společností
tableevent s.r.o., se sídlem v Jasenici 37, 756 41 Lešná,
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě v oddílu C, číslo vložky 9655,
IČO: 217 99 423
(dále jen „organizátor“) a klienty (účastníky).
níže uvedené Všeobecné obchodní podmínky stanovují práva a povinnosti, za nichž uvedená společnost poskytuje služby svým klientům a práva a povinnosti klientů, kteří se rozhodnout službu využít
Klientem se může stát jakákoli osoba starší 18 let.
společnost nabízí své služby prostřednictvím webových stránek s názvem https://seznamkaustolku.cz/
Registrací, vyplněním formuláře nebo objednávky na webových stránkách klient potvrzuje, že s těmito obchodními podmínkami souhlasí. V případě, že klient s těmito podmínkami nesouhlasí, nesmí užívat poskytovaných služeb společnosti.
Společnost nabízí svým klientům komplex placených služeb, které jsou poskytovány za účelem seznámení s ostatními lidmi a vede k jejich osobnímu rozvoji.
Služby mohou být poskytovány klientům prostřednictvím svých dodavatelů, jsou to zejména:
akce pro klienty (seznamovací a společenské akce, schůzky za účelem tvorby profilu na základě dobrovolně poskytnutých informací o klientovi)
dotazník sloužící pro tvorbu profilu
komunikace v rámci uzavřené skupiny
poradenství prostřednictvím konzultantů
VIP servis – individuální vyhledání partnera, poradenství a konzultace
koučink pro své klienty v oblasti vztahů a osobnostního rozvoje
elektronické zboží
další služby uvedené na webových stránkách společnosti: www.seznamkaustolku.cz
Klient souhlasí, že veškeré údaje poskytuje pravdivě, dobrovolně a společnost tableevent s.r.o. může poskytnuté informace použít ke zpracování profilu a vyhledávání protějšků za účelem poskytnutí služby. Klient se zavazuje, že poskytnuté údaje o své osobě jsou pravdivé. V případě nesplnění obchodních podmínek si společnost vyhrazuje právo profil bez udání důvodů smazat, včetně zamezení budoucího přístupu klientovi.
Po odeslání objednávky se klient zavazuje uhradit částku zvolené služby neprodleně po jejím vytvoření.
Výběrem a zaplacením služby seznamka na míru klientovi umožní vstup do registrace a členství společnosti tableevent s.r.o. za účelem profilové seznamky.
V rámci balíčku služby bude klientovi poskytnut profilace osobnosti, osobnostní profil, přístup k informacím a akcím a dalším službám společnosti.
Klient má právo zvolit si zda poskytnuté údaje budou veřejné, či budou poskytnuty pouze některým klientům za účelem seznámení.
Klient není oprávněn uvádět osobní politické postoje a dále informace, které jsou svým obsahem vulgární, rasisticky motivované, pornografické nebo jinak sexuálně motivované s výjimkou své sexuální orientace.
Společnost je oprávněna kontrolovat své klienty, posílané texty a jiné soubory, stejně tak fotky a veškeré příspěvky klienta na internetových stránkách
Vybrané služby, zboží a pořádané akce nebo události jsou zpoplatněné. Podle zvoleného typu služby je klient povinen uhradit její cenu, po připsání částky na účet společnosti bude do 3 pracovních dnů zasláno potvrzení o přijetí platby spolu s dalšími informacemi k nabízené službě nebo akci.
Klientovi bude zaslána objednávka a po uhrazení příslušné částky obdrží fakturu s náležitostmi daňového dokladu.
Platbu a přihlášení na akci řeší oddíl: seznamovací akce, události společnosti – přihlášení na akci a její platba
č. ú.: 2102928095/2010
Společnost tableevent s.r.o. prostřednictvím webu a jiných sociálních sítí nabízí klientům různé typy akcí. Těchto akcí se klient účastní z vlastního rozhodnutí a na vlastní odpovědnost.
Podmínkou účasti na akci je dosažení věku 18 let (klient provedením rezervace potvrzuje splnění této podmínky), způsobilost k právním úkonům a souhlas s těmito Obchodními podmínkami.
Klient ručí za správnost uvedených údajů. Organizátor si nezjišťuje (neověřuje) žádné údaje o klientovi.
Organizátor nenese odpovědnost za údaje a správnost informací, které klient uvádí, ani za důsledky, které nepravdivé informace mohou mít na průběh seznamovací akce.
Organizátor si vyhrazuje právo odmítnout účast klienta na jím pořádané akci a to i bez udání důvodu. Organizátor má právo odmítnout účast klienta na akci, pokud se již seznamovací akce zúčastnil a tímto dát šanci dalším zájemcům o seznamování. Organizátor si také vyhrazuje právo odmítnout účast klienta i v případech předešlého nevhodného chování z předchozí akce nebo odchodu v jejím průběhu.
Organizátor nepřebírá odpovědnost klienta, za jeho jednání v souvislosti s konáním akce ani mimo akci. Klient se zavazuje uhradit organizátorovi škodu, která vznikla jeho zaviněním.
Podmínkou účasti na seznamovací akci je zaplacení vstupního poplatku, pravdivé a správné vyplnění registračního formuláře a obdržení potvrzujícího emailu od organizátora akce.
Účastník se na seznamovací akci přihlásí přes webové stránky. Přihlášení proběhne po vyplnění všech povinných údajů a zaškrtnutí souhlasu s obchodními podmínkami, čímž účastník vyjadřuje svůj souhlas s obchodními podmínkami a zavazuje se jimi řídit. Přihlášení je dokončeno zaplacením účastnického poplatku na účet č. 2102928095/2010 vedený u Fio banky. Při placení poplatku je nezbytné uvést variabilní symbol, který klient obdrží v potvrzovacím emailu po dokončení rezervace.
Klient je povinen provést platbu tak, aby byla platba připsána nejpozději do 4 pracovních dnů po rezervaci na seznamovací akci na účet organizátora. Pokud tak klient neučiní, bude ze seznamovací akce vyřazen. Uhrazením platby na účet organizátora vzniká mezi přihlášeným účastníkem a organizátorem akce smluvní vztah. Předmětem tohoto vztahu je právo klienta na účast na seznamovací akci v termínu, který byl ze strany organizátora potvrzen.
Nejsme plátci DPH.
Pokud je akce obsazená. Klient se může přihlásit na akci jako „Náhradník“. Aby byla jeho rezervace platná, musí ji uhradit. V případě zařazení „Náhradníka“ na akci se na tohoto klienta vztahují stejné podmínky zrušení účasti, jako na jakéhokoliv jiného účastníka akce. Upozorňujeme klienty, že na čekající náhradníky se nejčastěji dostane řada 1-2 dny před akcí a přímo v den konání akce. V případě, že stále bude akce obsazená, bude klientovi nabídnuta možnost účasti alternativní termín ze stejné nebo podobné věkové kategorie.
Klient má právo zrušit svoji účast na seznamovací akci bez udání důvodů. Podmínky zrušení účasti níže:
Pokud zrušení účasti proběhne do 8 kalendářních dnů před konáním akce, má účastník právo na vrácení zaplaceného účastnického poplatku sníženého o manipulační poplatek 99 Kč.
Při zrušení 7 až 4 dnů před akcí Vám vrátíme 50% výše poplatku, nebo si můžete vybrat jiný termín za částku 99 Kč. Za přesunutý termín již není možné vrátit účastnický poplatek. Při zrušení rezervace méně než 4 dny před akcí a v případě nemoci poplatek propadá, po omluvě vám nabídneme 25% slevu na další konanou akci.
Dárkové poukazy (vouchery) zakoupené na naše akce nejsou vratné a směnitelné za hotovost, je však možné je nechat vystavit na jinou osobu, která je využije. Na klienty, kteří se přihlásili jako „Náhradníci“ a byla jim potvrzena účast, se vztahují stejné podmínky „zrušení účasti“ jako na ostatní klienty.
Organizátor si vyhrazuje právo zrušit akci v případě, že se nenaplní kapacita seznamovací akce. Nebo v jiných výjimečných případech, jako je například nedodržení smluvních podmínek ze strany pronajímatele prostor, v takovém případě si organizátor vyhrazuje právo akci zrušit.
V takovém případě mají klienti právo na vrácení celého zaplaceného účastnického poplatku. Organizátor může navrhnout posunutí rezervace na jiný termín. Zrušením akce nevzniká klientovi nárok na jinou náhradu škody vzniklou v souvislosti s nekonáním akce.
Pokud se akce neuskuteční z důvodu zásahu vyšší moci spočívající v mimořádné, nepředvídatelné, neodvratitelné a nezaviněné události, která vznikla nezávisle na vůli organizátora, anebo pokud se účastník nemůže na akci dostavit z důvodu zásahu vyšší moci, vyhrazuje si organizátor právo na převedení celého účastnického poplatku na voucher s platností jednoho roku. Voucher není směnitelný za hotovost. Pokud nebude do jednoho roku voucher uplatněn, jeho hodnota propadá. Voucher je přenositelný na jinou osobu.
Účastníci jsou povinni řídit se během seznamovací akce pokyny organizátora nebo moderátora akce. Účastník je povinen chovat se na akcích slušně. Nevhodné je zejména používání hrubých a sprostých slov, sexuálních návrhů, pokřiků na ostatní účastníky nebo jiné chování, které pohoršuje ostatní účastníky nebo hosty prostoru, kde se akce koná. Účastník se zavazuje, že se výše popsanému chování vyvaruje. V průběhu akce si účastníci nesdělují kontaktní informace. Účastník akce musí být schopen se bez problému a obtíží dorozumět s ostatními účastníky akce v českém jazyce (případně v jiném jazyce, ve kterém je akce konaná). Na akci nemají účastníci povoleno fotit ani pořizovat audio nebo video záznam. Vyhrazený prostor restaurace, kde seznamovací akce probíhá, je v průběhu akce určena pouze pro účastníky této akce. Účastníci mají povinnost dodržovat hygienická doporučení a nařízení krajské hygienické stanice a ministerstva zdravotnictví.
Organizátor akce negarantuje klientovi, že během akce pozná vhodný protějšek.
Vyhodnocení akce se rozumí to, že organizátor akce předá emailový kontakt (který mu byl poskytnut účastníkem), formou e-mailové zprávy těm účastníkům, kteří si to vzájemně přejí. Volba, s kým si chce účastník vyměnit kontakt se provádí pomocí vyplněného formuláře, který účastník obdrží na začátku akce a předá ho na konci akce organizátorovi.
Organizátor si vyhrazuje právo měnit obchodní podmínky a to i bez předchozího upozornění s okamžitou účinností. Účastníci jsou povinni se před účastí na akci s aktuální podobou obchodních podmínek seznámit. Prostor, kde se koná akce není bezbariérový.
Organizátor akce má právo na akcích fotit nebo pořizovat videozáznam a to za účelem další propagace.
Smluvní vztah mezi klientem a společností skončí buď uplynutím doby, na kterou byl klient zaplacen, vyčerpáním služby, ukončení pořádané akce nebo události.
Okamžité zrušení smluvního vztahu bez udání důvodů má právo jak klient, tak společnost, která službu poskytuje. smlouva je ukončena písemným oznámením formou e-mailu.
Zruší-li společnost smluvní vztah mezi ní a klientem z jiného důvodu, než je porušení obchodních podmínek a povinností z ní vyplývajících ze strany klienta, má klient právo na vrácení poměrné části finančních prostředků za nevyužité služby.
Omluva z termínu:
8 a více dní před akcí -> vrátíme vám poplatek ponížený o manipulační částku 99 Kč
4 až 7 dní před akcí -> vrátíme Vám 50 % poplatku, nebo si vyberete jiný termín za přesouvací poplatek 99 Kč
méně než 4 dny před akcí a v případě nemoci -> poplatek propadá, po omluvě Vám nabídneme 25% slevu na další akcikci